מכתב הרבנים הספרדים: "להתאחד תחת נשיא מועצת החכמים הגר"ש כהן"

    גואל ועקנין 1 Comment on מכתב הרבנים הספרדים: "להתאחד תחת נשיא מועצת החכמים הגר"ש כהן"
    2:28
    21.05.24
    נתי קאליש No Comments on האדמו"ר מאמשינוב הורה: "לנסוע למירון, לא חושב שיש סכנה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב (רביעי) מתפרסם מכתב עליו חתומים ח"י רבנים מהעדה הספרדית הקוראים "להמשיך ולהתאחד תחת הנהגת מועצת חכמי התורה בנשיאות מרן ראש הישיבה חכם שלום הכהן שליט"א אשר המה ממשיכים את דרכו של מרן רבנו עובדיה יוסף זצוק"ל בהנהגת הדור".

    במכתבם כתבו הרבנים כי "אנו סומכים דעתנו על חבריה ועל העומד בראשה, אשר הם יורו את הדרך אשר ילכו בה ואת המעשה אשר יעשון בכל ענייני ההנהגה הציבורית על פי דרכו ומורשתו של מרן".

    IMG-20141224-WA0134

    בפתח קריאת הקודש נכתב, "הננו בזה בקריאה קדושה אל כלל אחינו הספרדים בני עדות המזרח ה' עליהם יחיו ההולכים לאורם של גדולי ומאורי התורה להמשיך ולהתאחד תחת הנהגת מועצת חכמי התורה בנשיאות מרן ראש הישיבה חכם שלום הכהן שליט"א אשר המה ממשיכים את דרכו של מרן זצוק"ל בהנהגת הדור".

    עוד הוסיפו הרבנים בקריאה הקדושה וכתבו, "והננו מגלים דעתנו דעת תורה כי יש לילך אך ורק לאורה של מועצת חכמי התורה, ואנו סומכים דעתנו על חבריה ועל העומד בראשה, אשר הם יורו את הדרך אשר ילכו בה ואת המעשה אשר יעשון בכל ענייני ההנהגה הציבורית על פי דרכו ומורשתו של מרן, אשר סמך אף הוא את ידיו עליהם ונועץ בהם עשרות בשנים בעניינים אלה ולא זזה ידם מתחת ידו. ושומע לנו ישכון בטח".



    1 תגובות

    מיין תגובות